Peluang Jana Pendapatan Hanya Dari Rumah..

Julai 03, 2017

Jika anda diluar sana masih lagi tercari - cari cara untuk menambahkan pendapatan keluarga tanpa perlu keluar rumah, Collen cadangkan anda buat bisness Shaklee iaitu menjual produk kesihatan keluaran shaklee..


KENAPA MESTI BISNES SHAKLEE???


Syarikat dan jenama yang kukuh
Walaupun pasaran kita dah dihujani dengan pelbagai produk kesihatan yang kadang - kala harganya jauh lebih murah berbanding produk Shaklee, tapi percayalah masih terlalu ramai orang diluar sana yang sentiasa tercari - cari akan vitamin keluaran Shaklee ni.. Rasanya dah tak perlu diperkenalkan lagi akan jenama Shaklee ni sebab ianya telah berada lama dalam pasaran antarabangsa dan telah memasuki pasaran Malaysia lebih 60 tahun yang lalu.  Ianya juga telah memenangi pelbagai 'award' diperingkat antarabangsa.


Peluang sama rata
Shaklee berbeza dengan produk lain.. Dalam bisness shaklee semua agen berdaftar akan memulakan bisness mereka pada  harga yang sama untuk semua jenis produk.. Tak kira anda nak borong 10 @ 50 tong ESP, harga untuk setong ESP adalah tetap sama dengan harga ahli yang hanya membeli setong ESP sebab dalam shaklee tak ada istilah stokis!! Ni lah kebaikan bisness shaklee, ianya tidak menindas pada agen yang mengalami kekurangan modal untuk berniaga..


Usaha sendiri
Lagi satu pasal bisness shaklee ni adalah tidak ada istilah goyang kaki... Bererti walaupun anda adalah upline bagi downline anda, hasil keuntungan adalah berdasarkan usaha anda sendiri... Tak ada istilah downline buat kerja, upline dapat untung.. Jika anda tak berusaha bersungguh - sungguh, downline anda boleh meninggalkan anda jauh kebelakang dan naik rank terlebih dahulu dari anda..


Fleksible
Untuk menjalankan bisness ni, ianya sangat mudah!! Semuanya anda yang tentukan.. Dari cara anda berkerja, masa berkerja, berurusan dengan prospek, melakukan promosi produk dan penghantaran barang semuanya terpulang kepada anda... Yang lagi best walaupun anda tidak berada dalam negara tetapi urusan jual beli tetap boleh berlaku tanpa perlu kehadiran anda malah tanpa anda sedari pun!!!


Tiada keraguan
Secara peribadi bagi Collen apabila menggunakan ataupun menjual sesuatu produk salah satu yang sentiasa Collen fikirkan adalah keselamatan produk tersebut. Tapi produk Shaklee ni berbeza sangat dengan produk jenama lain... Bermula dari bahan - bahan yang digunakan, pemperosesan bahan dan pembungkusannya semuanya dilakukan secara teliti oleh Shaklee. Setiap bahan yang digunakan adalah dari alam semulajadi dan bebas dari bahan kimia berbahaya.. Disamping itu kajian juga turut dibuat untuk menguji tahap keberkesanan dan keselamatan akan produknya sendiri. Malah produk Shaklee ini sendiri mendapat kelulusan dari pihak KKM dan mempunyai pensijilan Halal yang diperbarharui setiap tahun.

Ganjaran
Jika anda betul - betul serius untuk merubah tahap sosio-ekonomi anda, memang Shaklee lah jawapannya... Disamping untung runcit yang anda perolehi anda juga berpeluang untuk memperolehi lebih banyak cash tunai melalui pembayaran bonus setiap bulan seperti personal bonus, leadership bonus dan car bonus.. Disamping bonus tunai yang ditawarkan, pakej pelancongan luar negara juga ada disediakan... Semuanya ini tak mustahil untuk kita rebut...


Jika anda berminat untuk menyertai kami dalam rangkaian bisnes Shaklee, anda bolehlah mulakan langkah pertama dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran pendaftaran Rm69 berserta dengan kos pengeposan sebanyak :
👉 Rm10.60 untuk Semenanjung
👉 Rm21.20 untuk Sabah & Sarawak


Yang lagi best, anda juga boleh memulakan bisnes anda dimana jua anda berada kerana produk Shaklee tidak hanya tertakluk di Negara Malaysia sahaja malah ianya juga boleh didapati di beberapa Negara seperti Jepun dan Indonesia.


Anda dah bersedia mendaftar sebagai salah seorang ahli Shaklee??? Wasap Collen untuk urusan pendaftaran... Siapa tahu langkah kecil anda hari ini adalah permulaan untuk masa depan anda yang lebih baik..

👉 http://www.wasap.my/60135577849
👉 http://www.wasap.my/60135577849
👉 http://www.wasap.my/60135577849


Jom sihat dengan selamat dengan vitamin produk Shaklee... Alami sendiri perbezaannya dan sebarkan kebaikannya... Semoga ianya membawa sinar kehidupan yang lebih sihat untuk insan disekitar anda 😊




With best of Luv,
Collen 013 - 5577849
SID 1235757
Pengguna dan pengedar Shaklee anda

You Might Also Like

0 ulasan

SUBSCRIBE

Like us on Facebook