KEHAMILAN

Set Kesuburan Budget Untuk Suami Isteri

Mac 08, 2018



Kehadiran cahaya mata dalam keluarga adalah sesuatu yang dinanti - nantikan bagi setiap pasangan yang baru mendirikan rumah tangga..

Namun bukan semua pasangan bertuah dan dimurahkan rezeki untuk mendapatkan cahaya mata sejurus selepas mendirikan rumahtangga.. Ada yang terpaksa menunggu bertahun malah belasan dan puluhan tahun lamanya...

Kita sebagai manusia biasa terpaksa akur akan kehendak takdir. Namun berserah tanpa berusaha adalah sesuatu yang tidak patut dilakukan...

Jika sudah disahkan tidak mengalami sebarang masalah oleh doktor, anda mungkin perlu mencari ikthiar lain seperti mengambil supplimen tambahan untuk kesihatan..


Set Budget Untuk Kesuburan


GLA Complex

- ianya memang terkenal dalam membantu menyeimbangkan hormon dalam badan. Salah satu punca kesukaran untuk hamil ialah hormon yang tidak seimbang... So untuk kaum wanita boleh cuba amalkan GLA Complex ni..

- selain dari itu, ianya juga membantu dalam penghasilan lendir servix yang subur.. Lendir servix yang subur ni membantu memudahkan persenyawaan antara ovum dan sperma..


Vitamin B Complex with Folic Acid

- bagi wanita pengambilan suplimen ini sangat penting diambil sekurang - kuranganya 3 bulan sebelum merancang untuk hamil. Kandungan folic acid yang terdapat didalamnya membantu mengurangkan risiko kecacatan tulang belakang pada janin yang dikandung..

- selain daripada itu ianya juga membantu dalam kematangan telur ovum dan membantu dalam pembentukan plasenta jika persenyawaan berlaku.


Bagi lelaki pula kesannya ialah:
- membantu dalam mengurangkan kecacatan kromosom pada sperma. Peratusan untuk berjaya hamil akan berkurangan jika sperma yang dihasilkan itu cacat...

- untuk hamil, sperma perlulah sihat dan kuat.  Vitamin B Complex ni juga membantu dalam penghasilan sperma yang sihat agar lebih mudah persenyawaan berlaku..


Testimoni


Berjaya hamil setelah berusaha dengan suppliment B Complex & GLA Complex


Berjaya hamil setelah mengamalkan suppliment B Complex & GLA Complex


Hamil setelah sebulan mengambil Set kesuburan budget



Berjaya hamil setelah hampir 2 bulan mengamalkan  set kesuburan budget


Sebulan mengamalkan suppliment B Complex dan Gla Complex akhirnya disahkan hamil.. 


Order dan Belian


Anda boleh membuat tempahan untuk Set kesuburan budget ni dengan menghubungi 





Anda juga boleh membuat belian terus di laman sesawang Shaklee melalui ikon shopping di bawah ni 👇👇




P/S :  Jika anda telah membuat pembelian secara online tapi  mempunyai keraguan atau memerlukan konsultasi cara pengambilan supplimen, boleh direct wasap sis ye... Konsultasi hanya untuk customer sis saja tau 😊😊 





 ❤ Pengedar Shaklee Kota Belud

You Might Also Like

0 ulasan

SUBSCRIBE

Like us on Facebook