5 Sebab Wajib Memilih Produk Shaklee

Februari 28, 2018

Well malam ni sis Collen nak share why sis pilih produk Shaklee sebagai suppliment harian sis dan bukannya dari jenama produk lain..

Why Shaklee

1. Sebab Syarikat Shaklee dah lama dalam pasaran dan dah pergi serata negara.. Kalau ikutkan logik, kalau produk tu tak bagus macam mana boleh bertahan lama dan menembusi pasaran antarabangsa kan????


2. Bebas bahan kimia berbahaya... Bab ni memang menakutkan sebenarnya... Bayangkan kita ambil supplimen untuk kesihatan... Nak badan sihat dan terhindar dari pelbagai jenis penyakit... Tapi bila tengok bukan makin sihat tapi keadaan makin bertambah buruk... Of course lah bukan makan hari ni next month dah dapat penyakit.... Bukan macam tu ye 😅😅😅.. 

Bahan kimia berbahaya ni akan memberi kesan terhadap kesihatan tubuh badan kita dalam jangka masa yang lama... Mungkin 5 tahun, 10 tahun ataupun lebih lama dari itu... Kalau ikutkan sesuatu penyakit terjadi bertahun² lamanya barulah ianya menunjukkan tanda dan gejalanya... Macam tu jugalah bahan kimia berbahaya ni... Ntah korang faham ke tak ni 🤔🤔



3. Bahan²nya adalah dari sumber semulajadi.. Yang ni pun best juga tau!!! Korang tau tak semua bahan² yang digunakan untuk produk shaklee ni memang dari alam semulajadi... Tanpa perwarna ataupun perisa tiruan... Pendek kata sintetik² tu tak ada... So bila diambil dari alam semulajadi dan diproses pada suhu yang minima untuk memastikan kualiti nutrien itu terpelihara, sudah tentu tubuh akan mendapat nutrien yang terbaik.. Buakn gitu???



4. Korang perasan tak sesetengah Syarikat² besar mesti ada duta mereka untuk mempromosikan produk syarikat mereka??? Syarikat Shaklee tak ada duta hokey!!! Walaupun tak ada duta wanita yang cantik menawan dan jejaka kacak memegang botol produk Shaklee, tapi ianya terus berkembang maju dan mampu melebarkan sayapnya lebih jauh.. Tau tak kenapa???  Sebab action speak louder  than word 😁😁 Keberkesanan dan kebaikan yang orang ramai rasai hasil daripada mengamalkan produk Shaklee ni telah luas tersebar dengan pantasnya.. And yes secara tak langsung orang ramai nilah duta sebenar Shaklee... Hebat ke tak??? 😊😊 



5. Last but not least, ada ujian landmark study dibuat... Bab nak buat landmark study ni memang kebanyakan syarikat tak berani buat... Ujian ni dilakukan untuk menilai tahap keberkesanan dan keselamatan sesuatu produk untuk diamalkan dalam jangka masa yang panjang oleh saintis dunia yang tak ada kena mengenapun dengan syarikat Shaklee.. So korang rasa kenapa Shaklee berani buat ???


So korang rasa Shaklee ni bagus ke tak???


Oh ya kalau korang nak try test supplimen Shaklee ni, boleh je rojer² Sis Collen ye 😊😊. Sedia menerima tempahan bila² masa..



❤Pengedar Shaklee Kota Belud


You Might Also Like

0 ulasan

SUBSCRIBE

Like us on Facebook