SKINCARE

Skincare Yang Selamat Untuk Ibu Hamil

Februari 22, 2018


Wanita mengandung ni setiap apa yang nak dimakan  atau diminum semua kena jaga... Even ada sesetengah orang sampai skincare produk pun kalau boleh nak yang natural, sebab taknak menjejaskan bayi dalam kandungan dan ditambah lagi disebabkan kulit yang sensitif disebabkan perubahan hormon..

Lebih² lagi yang dah bertahun menantikan kehadiran cahaya mata, memang mereka ni cukup berhati- hati bab ni... Yalah, dahlah susah nak dapat cahaya mata, kalau main hentam je semua kan lagi susah!!! Lagipun time preggy ni kulit agak sensitif...

Orang kata biar ambil langkah berjaga - jaga daripada menyesal seumur hidup...

Tapi kalau masuk bab skincare ni memang agak susah sikit nak pilih yang natural.... Sampaikan ada yang wasap sis minta cadangkan produk apa yang bagus...

Actually sis ni pun bukannya arif sangat tentang  produk skincare yang berlambak kat pasaran tu... Tapi for sure sis memang tau dan yakin sangat dengan satu produk skincare ni iaitu YOUTH...  

Sebut saja pasal skincare YOUTH ni, soalan pertama yang dia tanya "selamat ke tak produk ni untuk ibu mengandung?"

Rasa²nya selamat ke tak???

Jom Kenali Youth!


YOUTH ni adalah produk skincare yang dikeluarkan oleh syarikat Shaklee.. Semua orang tau Shaklee ni memang dah lama berada dalam pasaran dunia dan mempunyai rekod yang cukup baik dalam meningkatkan tahap kesihatan seseorang... Setiap produk yang dikeluarkannya telah dipastikan tahap keselamatan, keberkesanannya dan sumbernya (sudah tentulah dari alam semulajadi) adalah yang terbaik melalui pelbagai ujian dan kajian..

So menjawab pada persoalan di atas "selamat ke tak produk YOUTH ni untuk ibu mengandung", jawapan sis "Ya! memang  SELAMAT untuk ibu mengandung!"

Kalau korang nak tau YOUTH ni adalah 100% Vegan!!! Ertinya ialah ianya berasaskan 100% dari tumbuh-tumbuhan.. Tiada campuran daripada produk haiwan pun!!! Dan yang lagi best walaupun sumbernya hanyalah dari tumbuh - tumbuhan, tapi kesemua tumbuh - tumbuhan tu adalah yang bertaraf PREMIUM... Bukan tumbuh - tumbuhan biasa tau!!!

Lagi satu skincare ni tidak mengandungi  bahan kimia berbahaya.. Disahkan BEBAS dari 1500 bahan kimia berbahaya seperti paraben, hydroquinone dan merkuri!!! 

Produk yang mempunyai bahan kimia berbahaya ni jangan main² tau sebab bahan kimia berbahaya tu boleh masuk meresap ke dalam darah kita.. Jadi lagi lama kita guna produk tu, lagi banyak toksin berkumpul dalam badan kita.. Toksin ni nanti boleh melemahkan sistem tubuh badan dengan memusnahkan sel² badan dan boleh  menyebabkan pelbagai jenis penyakit!!

Oh ya, dalam YOUTH ni juga tiada kandungan gluten... So siapa² yang ada alahan dengan gluten tu, sis sangat² syorkan untuk cuba produk skincare Youth ni.. Confirm korang akan jatuh cinta punya...

Best ke YOUTH ni???

  
Kajian yang telah dilakukan mendapati 100% wanita yang menggunakan Youth mendapati tekstur kulit mereka lebih baik dari sebelumnya.. Dan bila dibuat ujian lebih mendalam, ⅔ daripadanya mendapati usia kulit mereka 10 tahun lebih muda selepas menggunakan Youth.

Kesan penggunaan pula boleh dilihat seawal 7 hari penggunaan YOUTH skincare... Tapi kena konsisten gunalah... Lagi lama guna, lagi cantik kulit muka sebab ianya turut sama merawat lapisan kulit kita dari dalam....


Testimoni YOUTH skincare



Akak ni dia start dengan Detox dulu pada bulan 12, then bulan 2 start  guna YOUTH. Baru 17 hari menggunakan YOUTH dah alami perubahan yang ketara pada kulit wajah..




Kesan selepas 8 hari menggunakan YOUTH.. Parut jerawat dah mula pudar dan liang roma dah mula mengecil...






Kesan selepas 13 hari menggunakan YOUTH.. Parut berlekuk dah semakin hilang..




Berminat Produk YOUTH???


Nak dapatkan Skincare YOUTH ni jom laju² >>>WHATSAPP SIS COLLEN<<<


Dah beli , sis akan konsult macam mana penggunaannya.. Esklusif untuk customer sis saja tau!!!





❤Pengedar Shaklee Kota Belud


You Might Also Like

2 ulasan

  1. Wahh. Terus jatuh cinta baca penulisan sis. Terbaik 👍👍

    BalasPadam
  2. Aminnnn... Semoga lagi ramai yang mendapat kesan positif selepas menggunakan YOUTH ni..

    BalasPadam

SUBSCRIBE

Like us on Facebook