Set Vitamin Kesihatan Untuk Lelaki

Julai 17, 2017

Orang lelaki ni kalau bab nak suruh makan vitamin memang payah... Bukan semualah tapi majorit memang macam tu... Bagi mereka nak makan vitamin ni leceh... Kena pulak yang memang susah nak makan ubat, apatahlagi vitamin!!

Tapi tak dinafikan juga ramai jejaka diluar sana yang dah mula menitik beratkan tahap kesihatan mereka.. Tapi delima yang mereka hadapi adalah tak tau nak ambil suplimen apa, sebab bila goggle je majorit testimoni adalah dari kaum wanita... Bila dah jadi macam ni, kadang - kadang niat nak ambik suplimen tu terpaksa dilupakan begitu saja...



Berita baiknya untuk kaum adam kali ni adalah Shaklee ada mengeluarkan suplimen khusus untuk lelaki (actually suplimen Shaklee ni universal, lelaki atau perempuan semuanya boleh amalkan dengan selamat).. Vitality set namanya...

Vitality set terdiri daripada :-


Vitamin C 

* Rm103.35 - 180 biji
- yang ni bantu tingkatkan sistem imun badan
- kalau ada luka pun ianya bantu percepatkan penyembuhan luka tersebut.

Vita Lea

* Rm99.38 - 120 biji
- membekalkan multivitamin yang diperlukan oleh badan.

B Complex 

* Rm58.75 - 120 biji
- membantu dalam mengurangkan stress
- menambah tenaga


ESP

* Rm170.93 - 850gm
- sumber protein terbaik berasaskan kacang soya..
- mempunyai kandungan glisemix yang rendah, so tak adalah asyik lapar je..
- bagus untuk membantu dalam pengawalan gula dalam darah.


Omega Guard

* Rm144.43 - 90 kapsule
- membantu dalam kesihatan jantung dengan menurunkan paras kolesterol dalam darah.
- membakar lemak berlebihan.. So kalau nak hilangkan perut buncit, sangat membantu.

Vitamin E Complex

* Rm165.63 - 120 kapsule

- membantu meningkatkan kesuburan 


Berita baiknya lagi untuk bulan Julai ni, dengan setiap pembelian Vitality set ni anda layak mendapatkan Tumbler yang comel tu dengan harga Rm23.32 (kalau tak nak tumbler tu pun tak pe)... 

Bestkan 😊😊😊Kalau nak dapatkan Vitality set ni boleh jer wasap Collen ....


Kalau tak pun klik ikon kat bawah jer untuk belian terus..





Collen 013.5577849
SID 1235757
Pengedar Shaklee Sabah
Agen Shaklee Kota Belud
COD sekitar pekan Kota Belud
πŸ’Œ pos seluruh Malaysia




Disclaimer : 
Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

You Might Also Like

0 ulasan

SUBSCRIBE

Like us on Facebook