Peluang bebas hutang dengan duit cash bisness Shaklee...

Julai 13, 2018

Nak tau macam mana dengan  buat bisness Shaklee boleh membantu korang bebas dari hutang keliling pinggang?? Mari sis nak cerita sikit..


Buat bisness Shaklee ni korang boleh dapat duit cash dengan mudah sebab dalam Shaklee ni ada tiga bonus utama dan salah satu darinya adalah Cash Bonus..

Cash bonus ni kita boleh dapat dalam banyak cara..So hari ni sis akan cerita sikit macam mana nak dapat cash bonus tu...

1. Untung Runcit

Yang ni paling senang dapat... Bila ada order dari  customer, kita akan jual produk tersebut pada harga runcit dan order barang dari Shaklee dengan harga ahli.. So perbezaan antara harga runcit dan harga ahli tu adalah untung runcit yang merupakan cash pertama yang kita boleh dapat terus.. So semakin banyak produk yang korang dapat jual makin banyaklah untung runcit yang korang perolehi..

2. Bonus Bulanan

Yang ni pula adalah bonus yang dibayar secara tunai kepada setiap ahli Shaklee yang mencapai jualan peribadi minimum 150uv.. Peratusan bonus yang dibayar adalah mengikut jumlah point terkumpul (UV) yang korang dapat setiap bulan.. Semakin besar UV yang korang dapat, maka semakin banyaklah cash bonus yang korang perolehi... Bonus ni akan dibayar pada setiap pertengahan bulan pada bulan berikutnya..

Cash bonus Shaklee yang ditawarkan

Point UV ni berbeza bagi setiap item.. Makin mahal item tersebut maka makin besarlah UV yang korang boleh kumpul dan pengiraan bagi pembayaran bonus juga berbeza. Ianya ditentukan berdasarkan peratusan kiraan mata UV yang terkumpul..

3. Net personal bonus

Ni adalah bonus yang korang dapat hasil daripada jualan dari agen² dibawah korang... Makin ramai agen dan belian dibawah team korang, maka makin besarlah bonus yang korang akan dapat... Ianya dikira berdasarkan perbezaan UV peribadi dengan agen dibawah korang... So kena pastikan UV korang tu lebih besar dari agen² dibawah korang... Kalau tak, memang tak merasalah cash bonus ni...
Salah satu cash bonus dalam Shaklee

Sebab tu bisness Shaklee ni adil... Siapa yang usaha lebih akan dapat hasilnya yang setimpal... Dalam bisness Shaklee tak ada istilah upline goyang kaki tau.. So jangan harap nak dapatkan ganjaran hasil daripada usaha agen dibawah korang yang dah berusaha sungguh² jika korang pun tak buat kerja sungguh² 😊😊😊..

4. Bonus kepimpinan

Bonus ni korang akan mula dapat bila mencapai rank Senior Supervisor.. Ianya adalah ganjaran yang diberikan oleh Shaklee dalam bentuk cash diatas kesungguhan dan usaha korang dalam membina dan membimbing downline korang menjadi leader hebat..

Salah satu Cash Bonus dalam shaklee

Yang lagi best setiap belian daripada downline korang tu
akan mempengaruhi jumlah cash bonus yang korang akan dapat. Ianya juga dikira sehinggalah downline genarasi ke yang ke 6 berdasarkan rank korang ketika itu... Lebih dari tu dah tak kira dah..

4. Bonus Infiniti
Namanya pun dah infiniti bererti bonus tanpa had...

So amacam best tak cash bonus yang ditawarkan oleh Shaklee ni?? Kalau usaha sungguh² tak mustahil korang akan bebas dari beban hutang yang membelenggu diri korang...

Korang yang belum lagi mendaftar jadi ahli tu, jom wasap sis untuk daftar ahli dengan segera... Sekarang ada cara yang pantas dan mudah untuk mendaftar jadi ahli Shaklee...

Jadilah sebahagian dari keluarga Shaklee sekarang!!!




Agen Shaklee Sabah | Pengedar Shaklee Kota Belud
COD Pekan Kota Belud
Pos seluruh Malaysia




You Might Also Like

0 ulasan

SUBSCRIBE

Like us on Facebook