Testimoni Vivix beri tenaga | Ejen Shaklee Kota Belud

Julai 19, 2018

Perasan tak semakin usia meningkat, kita akan lebih mudah berasa letih dan tak bertenaga... Alasan yang sering Sis Collen dengar ialah dah tua..

Ya, memang betul! Usia memainkan peranan penting terhadap aktiviti fizikal kita kerana semakin berusia, pusat tenaga yang bertanggungjawab untuk memberikan tenaga terhadap sel² tubuh badan juga turut berkurangan..

Sebab tulah Sis Collen suka sangat cadangkan pengambilan suplimen Vivix untuk customer sis kekal bertenaga sepanjang hari tanpa mengira usia..

Bagaimana Vivix membantu tubuh lebih bertenaga?

 Menurut kajian yang telah dilakukan, resveratrol dapat membantu meningkatkan penghasilan mitochondria iaitu pusat tenaga bagi sel² tubuh. Makin banyak mitochondria ini dapat dihasilkan maka lebih banyak tenaga yang diperolehi oleh sel² tubuh menjalankan fungsinya.
Vivix bantu tingkatkan tenaga

Namun menghasilkan bilangan mitchondria yang banyak saja tidak mencukupi, ianya perlu dilindungi!! Radikal bebas boleh menyebabkan kemusnahan pada struktur membran dan DNA mitchondria itu sendiri..

Sebab tulah Vivix mempunyai kandungan gabungan resveratrol dan 15 jenis polifenol yang mana kesannya 10 kali ganda lebih  baik  jika dibandingkan dengan suplimen lain yang hanya mengandungi resveratrol sahaja!

Tak percaya?? Ini buktinya....

Testimoni #1

"Linda bekalkan Vivix untuk suami yang selalu out station. Asalnya dia makan Vivix untuk tambah tenaga sebab buat kerja berat dan cepat letih. Seminggu pertama memang kuat mac badang.


  • Lepas botol kedua dia mengadu dah berhenti merokok. Try hisap rokok sekali lagi tapi rasa tak sedap. Last² stok rokok dia pergi jual kat orang lain... Alhamdulillah.."
Vivix beri tenaga

Testimoni #2
"Akak rasa makan Vivix dapat pulihkan stamina akak dan kurang dapat jangkitan penyakit ringan..demam.. selsema.. batuk.."
Vivix tingkatkan tenaga


Testimoni #3

"Pak mertua ada darah tinggi.. Kencing manis & kaki patah lepas excident 2 tahun lepas.. Tak cukup dengan tu tengah tahun lepas rasanya ayah jatuh then tulang punggung pula patah.. Actually baru seminggu ni ayah try minum...

MIL akak cakap nampak cergas ayah since makan Vivix tu... Before ni ayah terbaring je..."
Vivix beri kecergasan tubuh

Dengan mengamalkan Vivix, bukan sahaja tubuh lebih bertenaga malah tahap kesihatan juga bertambah baik.. Pasti lebih menguntungkan...

Dapatkan suplimen Vivix anda sekarang dengan membuat belian menggunakan kad credit/ debit melalui link esell Shaklee 👇👇


Harga sebotol Vivix Rm475 (150mls)


Hubungi Sis Collen untuk tempahan / pendaftaran ahli / info lanjut berkaitan produk Shaklee 👇👇




Agent Shaklee Sabah | Shaklee Kota Belud | Pengedar Shaklee Kota Belud Sabah
COD Pekan Kota Belud


You Might Also Like

0 ulasan

SUBSCRIBE

Like us on Facebook