Pengedar Shaklee Kota Belud

Julai 09, 2018

Hi semua dan welcome to my blog...

Sis adalah agen Shaklee yang merupakan bakal mentor dan bisness partner anda 😊. Join ahli dan bergiat aktif dalam bisness Shaklee sejak tahun 2016 sehinggalah sekarang..

Suzira Vun Sang nama diberi... Korang boleh panggil Ira ataupun Collen... Berasal dari Sabah Negeri Dibawa Bayu dan merupakan mummy kepada 3 orang putera hati sis 😊😊...


Pada mulanya mendaftar  menjadi ahli shaklee untuk dapatkan harga yang murah.. Pada masa tu sis beli Ostematrix untuk masalah sakit belakang yang dah bertahun lamanya sis rasakan... Actually ni adalah rawatan alternatif yang sis ambil, dan tak sangka dengan konsisten mengamalkan Ostematrix  dengan cara yang betul  kini sakit belakang tu dah hilang..

Disebabkan kesan positif yang sis dapat bila mengamalkan produk Shaklee ni maka sis ambil keputusan untuk bergiat aktif dalam bisness Shaklee, biar lebih ramai orang yang mendapat kesihatan yang lebih baik bila mengamalkan suppliment Shaklee ni..

Best ke join Shaklee ni???


Sejak join Shaklee ni tahap kesihatan sis lebih baik dan kalau korang nak tau sis pun enjoy sebenarnya bila dapat bantu orang ramai dengan masalah kesihatan mereka... Pada mulanya memanglah tak yakin macam mana nak consult dan cadangkan suppliment yang bersesuaian dengan customer tapi percayalah bila korang berada dalam group yang betul, ianya pasti lebih mudah... It's a learning process yang setiap ahli akan lalui, yang penting sabar dan tak mudah putus asa...

Class offline dan online dari supported group sangat membantu untuk tingkatkan ilmu dan deal dengan customer...

Yang lagi best bila tiap tengah bulan korang akan dapat extra income yang merupakan duit cash dari Shaklee jika korang mencapai minimum target iaitu 150uv.... Yang ni Shaklee tak pernah gagal memberikan cash reward kepada ahlinya yang layak tau!!!




Supported group yang awesome!!!

Selain daripada pelbagai reward yang korang boleh perolehi dari Shaklee (duit bonus, car bonus dan trip melancong free ke seluruh dunia), supported group yang sporting ni juga ada buat contest.. So boleh try rebut peluang untuk hadiah yang ditawarkan... Believe me korang tak akan pernah menyesal jika join ahli dengan sis..

Bagi sis sendiri ada juga menyertai beberapa contest yang dibuat oleh group support... Walaupun hadiahnya mungkin tak seberapa tapi ianya memberikan semangat dan motivasi untuk diri sis agar tidak mudah berputus asa..
Pek ESP pelbagai perisa dari Jepun

Mug eksklusif Shaklee 

Kenapa perlu dapatkan suppliment dari sis??


Sis merupakan agen Shaklee Sabah dan Pengedar Shaklee area Kota Belud. Sis menawarkan 
💥konsultasi percuma hanya untuk pelanggan sis sahaja.. Yang ni termasuklah guide cara pengambilan dan penyimpanan suppliment yang betul.. So apa² masalah boleh refer terus pada sis..
💥pendaftaran ahli Shaklee (Rm65)
🔥penghantaran melalui pos ke seluruh Malaysia
🔥Cash on delivery di pekan Kota Belud


So untuk order, pendaftaran ahli dan info lanjut boleh hubungi sis melalui link wasap kat bawah ni...



  










You Might Also Like

0 ulasan

SUBSCRIBE

Like us on Facebook