Rawatan alternatif kesuburan suami isteri | Ejen Shaklee Kota Belud

Julai 23, 2018

Selepas disahkan menjadi sepasang suami isteri, Sis Collen pasti kehadiran cahaya mata sebagai penyeri dalam rumah tangga pasti amat di nanti nantikan oleh mereka. Namun tak semua yang bernasib baik.... Ada yang terpaksa menunggu bertahun lamanya sebelum dikaruniakan cahaya mata...

Sis Collen juga pasti pelbagai rawatan dan percubaan untuk hamil telah dilakukan disamping doa yang tak  pernah putus - putus.. Namun rezeki mungkin belum berpihak pada mereka, tapi nak berputus asa tidak sama sekali.

Bagi mereka yang masih lagi tercari - cari rawatan alternatif untuk bantu tingkatkan kesuburan suami isteri, sis Collen cadangkan untuk ambil suplimen Vivix ini..

Vivix bantu tingkatkan kesuburan suami isteri


Vivix merupakan suplimen kesihatan yang mempunyai antioksidan yang kuat iaitu ianya mempunyai kandungan resveratrol 10kali ganda lebih baik berbanding dengan produk yang lain. Resveratrol mampu menghalang kerosakan terhadap sel² akibat daripada serangan radikal bebas di sekeliling kita. Termasuklah melindungi sel pembiakan lelaki dan wanita.

Resveratrol ni juga membantu melindungi telur ovum yang belum, hampir matang  dan telah matang dari kerosakan yang disebabkan oleh tekanan oksidatif sel. Bila telur ovum sihat, peluang untuk disenyawakan adalah lebih tinggi...

Selain daripada itu gabungan resveratrol dengan 15 jenis polifenol yang terdapat dalam Vivix juga membantu meningkatkan jumlah penghasilan mitochondria yang merupakan pusat tenaga sel. Ini akan membantu sperma bergerak lebih pantas  dan penghasilan sel sperma yang lebih berkualiti..
Kandungan vivix bantu tingkatkan penghasilan mitochondria



Sis Collen nak share beberapa testimoni yang telah berjaya hamil setelah memilih vivix sebagai rawatan alternatif kesuburan mereka.

Testimoni #1

Pregnant selepas konsisten laki bini ambil Vivix..
Vivix alternatif untuk hamil

Testimoni #2

Vivix bantu tingkatkan kesuburan dan berjaya hamil setelah mengamalkan vivix
Vivix tingkatkan kesuburan suami isteri

Testimoni #3

3 tahun menanti kehadiran cahaya mata namun hampa. Setelah beberapa lama konsisten amalkan Vivix, akhirnya  rezeki menyebelahi mereka suami isteri..
Vivix rawatan alternatif untuk hamil


Jika anda inginkan Vivix sebagai suplimen tambahan anda, boleh klik ikon esell shaklee kat bawah ni untuk belian terus menggunakan kad kredit /debit anda...

Harga Vivix Rm475  (150mls)
Untuk lebih jimat, daftarlah menjadi ahli Shaklee sekarang!!


Wasap Sis Collen untuk pendaftaran ahli / order / info lanjut dengan klik link wasap kat bawah ni...



Ejen Shaklee Kota Belud | Shaklee Kota Belud 
Pengedar Shaklee Kota Belud Sabah
COD Pekan Kota Belud
Pos Seluruh Malaysia


You Might Also Like

0 ulasan

SUBSCRIBE

Like us on Facebook