Testimoni Vivix dan awet muda - Ejen Shaklee Kota Belud, Sabah

Julai 18, 2018

Sis Collen pasti ramai yang sentiasa nak kelihatan lebih muda dari usia sebenarkan?? 

Bagi wanita khususnya ianya amat merisaukan apabila kulit wajah kelihatan lebih tua dari usia yang sebenar.. Kalau kulit wajah dah nampak lebih tua, tahap kesihatan dalaman apatah lagi betul tak??


Tapi jangan risau kerana ada khabar gembira buat anda semua yang amat risaukan akan masalah tua sebelum waktunya ini.. Vivix Shaklee dapat membantu mengekalkan tahap kesihatan dalaman kita dan seterusnya mampu membuatkan anda kelihatan awet muda..

Bagaimana Vivix boleh membantu??


Vivix mengandungi antioxidan yang tinggi yang mampu membantu menghalang kemusnahan sel² tubuh akibat daripada serangan radikal bebas di dalam tubuh dan sekitar kita.

Ianya juga membantu melambatkan proses pembentukan Protein AGE dalam tubuh. Protein AGE ini akan menyebabkan pelbagai penyakit dalam tubuh badan.

Sis Collen kongsikan beberapa testimoni Vivix untuk masalah penuaan awal ini..

Testimoni #1

Mereka merupakan pasangan suami isteri iaitu Master Haji Roslan dan isterinya yang dah mengamalkan Vivix selama 20tahun.. Walaupun usia dah memasuki era 50an Namun mereka tetap cergas dan bertenaga melakukan aktiviti harian.. Kulit wajah pun nampak lebih mudah dari usia sebenar.
Vivix anti penuaan

Testimoni #2

Ni adalah Master Law Chu Hian yang merupakan bekas pengacara NTV7 dan merupakan salah seorang penghidap kanser paru² yang pernah menjalani rawatan kimoterapi suatu ketika dahulu. Dia merupakan pengguna tegar Vivix!! Kini dia dah bebas dari sel² kanser dan kelihatan lebih muda walaupun usia dah memasuki era 50an.
Vivix buat wajah awet muda

Testimoni #3

Kenal tak arits ni?? Pelakon Rita ni pun mengamalkan Vivix untuk kesihatan dan kekal awet muda.. Selain dari Rita, Heliza dan Ayu Raudah pun mengamalkan Vivix juga tau!!
Vivix untuk awet muda
  
Terpikat dengan keistimewaan Vivix???

Klik ikon shopping kat bawah ni untuk buat belian Vivix dengan segera!!


Harga Vivix : Rm475 (150mls)


Jom daftar ahli sekarang untuk dapatkan  harga yang lebih murah, klik link Whatsapp untuk berhubung dengan Sis Collen



Ejen Shaklee Sabah | Pengedar Shaklee Kota Belud |Shaklee Kota Belud
COD Pekan Kota Belud


You Might Also Like

0 ulasan

SUBSCRIBE

Like us on Facebook