Vivix rawatan alternatif kawal darah tinggi | Agen Shaklee Kota Belud

Julai 20, 2018

Disebabkan oleh faktor pemakanan dan gaya hidup yang tidak sihat pada masa kini, ramai dikalangan golongan yang berusia seawal 20an telah mendapat penyakit darah tinggi..

Lebih membimbangkan angka ini kian meningkat setiap tahun.. Kalau dahulu penyakit darah tinggi ini biasanya dikalangan orang yang berusia sahaja, tapi sekarang tidak lagi..

Disebabkan risau akan tahap kesihatan mereka, ramai yang mula mencari alternatif lain untuk mengawal penyakit darah tinggi ini. Salah satu rawatan alternatif untuk mengawal bacaan darah tinggi ini ialah dengan mengambil suplimen tambahan seperti Vivix.

Vivix rawatan alternatif untuk kawal penyakit darah tinggi...

Kandungan resveratrol yang terkandung dalam Vivix membantu mengawal penyakit darah tinggi dengan mengawal keradangan pada salur darah, menurunkan paras kolesterol jahat (LDL) dan trigliserida dalam darah serta mengelakkan pembekuan darah berlaku dengan menurunkan kepekatan darah. 

Ternyata usaha untuk mengawal penyakit ini daripada menjadi lebih teruk dengan mengamalkan Vivix menunjukkan perubahan yang positif terhadap pengawalan penyakit darah tinggi mereka.

Ni adalah beberapa testimoni darah tinggi dengan Vivix yang dapat Sis Collen kongsikan kepada anda semua..

Testimoni #1

"Memang boleh dikategorikan as the best supplementary in controlling high BP. Memang berkesan untuk whole day."
Testimoni darah tinggi dengan Vivix


Testimoni #2

"Mak saya ada hipertensi. Dia sampai warded sebab tiba² kena stroke. Pastu cholesterol level memang high. Dia selalu penat, stress dalam kerja dan urus rumah. Dahlah saya jauh nak tengok² mak..

In the end, saya bagi Vivix. Paling best tengok muka mak berseri dah. Makcik² cakap kembali muda. Mak cakap, ubat darah tinggi yang banyak sangay tu dia tak payah makan pun ok. Mak lebih cergas dan sihat. 

Alhamdulillah syukur.. Vivix memang sangat perlu dalam seisi keluarga kami.."       -   Nida Syam
Vivix dan darah tinggi

Testimoni #3

"Sejak abah ambil Vivix, sekarang memang dah tak sakot dada. Nak ke surau pun dah ok. Biasa exercise dalam rumah 10 minit dah mengadu semput. Dah ambil Vivix sebulan abah exercise 20 minit tak de masalah.

Darah tinggi abah pun dah turun pergi check minggu lepas. Sebelum ni tak pernah turun terutama bacaan yang bawah.."     -  Wan Fatihanum
Testimoni Vivix untuk darah tinggi

Boleh dapatkan suplimen Vivix anda sekarang dengan pembelian melalui online menggunakan kad debit / kredit dengan klik esell shopping shaklee di bawah ni...

Harga sebotol Vivix : Rm475 (150mls)

Untuk lebih jimat Sis Collen syorkan anda terus mendaftar menjadi ahli sekarang!! Free membership dengan belian  2 botol Vivix.. 

Wasap Sis Collen untuk tempahan / pendaftaran / info lanjut sekarang!!!



Pengedar Shaklee Kota Belud  | Agen Shaklee Sabah | Shaklee Kota Belud
COD Pekan Kota Belud





You Might Also Like

0 ulasan

SUBSCRIBE

Like us on Facebook