ESP

Keguguran Yang Boleh Dielakkan

Mei 08, 2018


Kehilangan bayi dalam kandungan adalah pengalaman yang amat sukar untuk dilupakan.. Berhadapan dengan situasi saat kehilangan bayi yang dikandung memerlukan sokongan yang kuat dari suami dan ahli keluarga.

Bukan semua ibu hamil akan mengalami pengalaman pahit ini, tapi percayalah walaupun perit pasti ada hikmah disebalik apa yang berlaku.

Sis percaya ramai dikalangan kita ni akan menerima kehilangan bayi yang dikandung sebagai suratan takdir. Terpaksa akur dengan keguguran yang dialami tanpa mengetahui sebab yang jelas akan punca keguguran tu berlaku.

Berbeza pula dengan Pn.Khadeejah Hasmad. Keguguran yang dialaminya membuatkan dia bertekad mencari punca dia kehilangan bayi dalam kandungan dan sungguh tak disangka punca keguguran itu sebenarnya boleh dielakkan... Jom baca coretan hatinya..

" Dulu saya tak ambil berat sangat pasal ESP untuk pregnancy. Untuk second pregnancy semua vitamin Shaklee saya ambil kecuali ESP.

Sehinggalah ditakdirkan saya keguguran..

Saya frust... Being me, saya insist gynae untuk bagitahu kenapa saya gugur..

Saya tak boleh terima alasan , dah takdir, or 1 out of 5 mothers akan alami keguguran, bla..bla..bla..

Alhamdulillah berjumpa dengan gynae yang buat blood test.

Dan finding dia??

Saya gugur sebab immune system saya terlalu rendah dan ia sebabkan saya kekurangan protein!

Sejak dari hari itu, saya berazam next pregnancy saya akan ambil ESP!

Dan alhamdulillah third pregnancy went smooth.

Jadi ibu - ibu yang pernah gugur, ambillah ESP untuk elak keguguran berulang."





Kenapa ESP dan bagaimana ia membantu???

Ini kerana ianya adalah dari sumber protein yang terbaik dari kacang soya Non-GMO. Ianya dapat membantu :-
✔ menguatkan rahim ibu
✔ membantu dalam pembentukan sel, tisu dan organ penting bayi
✔ membantu meningkatkan sistem imun tubih.
✔ membantu dalam penyerapan vitamin



Boleh dapat ESP anda dengan membuat belian menggunakan kad debit / kredit anda


Untuk sebarang pertanyaan / info boleh WhatsApp sis ye.







You Might Also Like

0 ulasan

SUBSCRIBE

Like us on Facebook