PROMOSI BULANAN

Promosi Hebat Di Bulan Puasa

Mei 05, 2018

Seperti biasa, tiap bulan ada promosi suplimen Shaklee kan.. Sempena nak sambut bulan puasa pada bulan Mei 2018 yang tinggal beberapa  hari saja lagi, bolehlah grab suplimen yang ditawarkan.. Memang jimat dan berbaloi.. Ada banyak suplimen yang ditawarkan dengan harga yang sungguh jimat!! Bolehlah ajak kawan - kawan kongsi beli sekali..

Meal Shake



Bagi kanak - kanak yang baru nak belajar berpuasa, sangat sesuai diberikan untuk mereka kerana ianya kaya dengan kandungan serat, kalsium, protein dan zink yang menyokong pertumbuhan dan perkembangan  mereka. Ianya juga membantu memberikan mereka tenaga dan rasa kenyang yang lebih lama berserta dengan khasiat nutrisi yang penting.


Rasa Vanilla yang sedap dan tanpa perwarna serta gula tambahan sangat sesuai untuk diambil oleh semua peringkat umur iaitu dari kanak - kanak, remaja hinggalah orang dewasa. Yang pastinya kanak - kanak pasti menyukainya.


Performance Drink



Rasa Oren yang sedap yang membantu mengekalkan tahap bendalir dalam badan untuk mengelakkan tubuh terhidrasi. Cuaca yang panas semasa  berpuasa mahupun semasa melakukan aktiviti lasak membuatkan kita kehilangan bendalir dalam badan dengan lebih cepat dan menyebabkan dahaga. Dengan mengambil Performance Drink ini, ianya dapat mengurangkan rasa dahaga disebabkan bendalir dalam badan sentiasa terjaga.


Cinch Shake (Vanilla)


Jom beli sekarang dengan harga promosi yang super duper jimat ni


Sebarang pertanyaan / info lanjut boleh Whatsapp Sis Collen




You Might Also Like

0 ulasan

SUBSCRIBE

Like us on Facebook