7 ramuan utama Shaklee Collagen Powder

Mei 05, 2017

Selain daripada berat molekularnya yang ringan yang memudahkan ianya diserap oleh tubuh, gabungan 7 ramuan utama SPC (Shaklee Collagen Powder) ni juga membuatkannya ianya sangat bagus dan berkesan bagi yang mengamalkannya..


7 RAMUAN UTAMA SPC

#1. Sisik ikan merah

- Siaik ikan merah adalah sumber kolagen yang premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan.


#2. Ekstrak biji camellia japonica

- Biji Camelia Japonica terdiri dari asid oleik, satu emolien dan pelembab kulit yang hebat, dan isoflavon, antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.



#3. Ekstrak pfaffia

- Pfaffia (ginseng Brazil) apabila digabungkan dengan ekstrak biji Camilia japonica, membantu formasi kolahen dan asid hyaluronic. Asid hyaluronic memainkan peranan penting dalam menghidrat tisu tubuh untuk menjadi kulit lembut, lembap dan licin.



#4. Elastin dari kolagen ikan

- Elastin memelihara kulit menjadi fleksible tetapi tegang, mberi reaksi melantun apabila kulit ditarik. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi berganding bahu dengan kolagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal dan elastik.


#5. Vitamin C & B

- Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita. Vitamin B turut serta dalam metabolisma karbohidrat, lemak dan protein untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen dalam sel.


#6. Ekstrak kekerang

- Glucosamine ekstrak kekerang adalah penting dalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi - sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata. 


#7. Lactobacillus acidophilus

- membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.


Umtuk dapatkan kolagen yang berpermium tinggi ni boleh dapatkan melalui belian secara kad kredit / debit DISINI 

ATAU

Boleh daftar menjadi ahli shaklee untuk mendapatkan harga yang lebih murah 

ATAU 

Boleh buat belian terus dengan menghubungi Collen 👉 http:// Collen.wasap.my


Collen 0135577849
ID 1235757
Pengedar Shaklee Sabah
Agen Shaklee Kota Belud
COD sekitar pekan Kota Belud

You Might Also Like

0 ulasan

SUBSCRIBE

Like us on Facebook