Selsema hilang dengan Mealshake

Mei 09, 2017

Bila anak sering dilanda selsema, mesti serba tak kena jadinya... Apatah lagi jika si kecil masih lagi belum pandai mengeluarkan kahaknya sendiri, mulalah dia merengek dan buat perangai.. Kesian kat dia😒😒..

Apakata kita sebagai ibubapa berikan nutrisi tambahan untuk anak - anak kita, agar tubuh mereka kuat untuk melawan jangkitan kuman dan kalau kena selsema pun, cepat je sembuh..

Pengambilan Mealshake dikalangan kanak - kanak mampu untuk tingkatkan daya pertahanan tubuh mereka terhadap penyakit.. Macam ibu - ibu dibawah ni, mereka berikan Mealshake untuk anak mereka dan ibu - ibu gembira dengan tahap kesihatan mereka 😊😊



"Anak dah jarang selsema kak, alhamdulillah la.. Kalau tak setiap minggu berhingus, selera makan dia pun bertambah.. Tu lah kalau Azza pregnant nanti nak try produk Shaklee ni.."

- Pn. Nur Faharazah Mohd Haris




" Anak perempuan saya dah berminggu - minggu selsema tak kering - kering. 2 hari ambil mealshake terus hilang selsemanya, wallaaah!!! Suka sungguh cek! Malam - malam tidur tak merengek dah.. Hehee.. Alhamdulillah! "


Untuk dapatkan Mealshake klik DISINI untuk belian menggunakan kad kredit / debit.

ATAU

Boleh hubungi Collen melalui applikasi whatsapp http://Collen.wasap.my



Collen 0135577849
ID : 1235757
Pengedar Shaklee Sabah
Agen Shaklee Kota Belud
COD sekitar pekan Kota Belud

You Might Also Like

0 ulasan

SUBSCRIBE

Like us on Facebook