Ferrano Blender Shaklee

Mei 12, 2017


Cantikkan blender ni... Nilah produk terbaru dari Shaklee... Nak buat smoothies pun senang je.. Blend, pasang penutupnya dan siappp ... Boleh  diminum dan dibawa macam tu je... Senang dan praktikal.. 

Ais pun boleh hancur tau dengan blender kecik molek ni.. Jangan dipandang sebelah mata je.. Warnanya pun memikat hati.. 

Harganya pun tak lah mahal sangat hanya Rm149.99... Tapi dengan syarat mestilah dengan setiap pembelian produk Shaklee bernilai 250uv dalam satu resit.. Hanya untuk sepanjang bulan Mei 2017 ni tau..

Kalau nak tau lagi, buku resepi pun ada disertakan juga!! Aksesori lainnya adalah 2 botol tumbler beserta penutupnya (400mls dan 600mls) dan juga sarung tumbler... Mesin pengisarnya sudah tentu ada😊😊😊

Teruja nak dapatkan juga kan... Tapi yang ni hanya untuk member Shaklee je... So kalau korang nak juga benda ni jom lah daftar sebagai member... Hanya Rm69 je 😊😊..

Sebenarnya ada banyak lagi keistimewaan  bila korang dah jadi member ni.. Salah satu daripadanya sudah tentu dengan  harga yang murah dan berpeluang mendapat barang esklusif dari Shaklee... Macam blender ni lah...
Jealous tau!!!

So apa lagi, jom sign up jadi member ðŸ˜ŠðŸ˜ŠðŸ˜Š Team Collen akan bantu dan guide korang... Boleh Pm Collen untuk info lanjut ye..


Collen 0135577849
ID : 1235757
Pengedar Shaklee Sabah
Agen Shaklee Kota Belud
COD sekitar pekan Kota Belud - Kota Marudu

You Might Also Like

0 ulasan

SUBSCRIBE

Like us on Facebook