Mei 21, 2017

Minta maaf ye, kat rumah Collen memang tak simpan losyen.. Kalau ada pun memang losyen yang dah lama.. Yang ada cuma Herbal Blend je..

Losyen memang dah lama tak beli.. Selalu kalau kulit kering atau tumit terasa sakit Collen sapu herbal blend ni je..

Anak² Collen pun kalau kena gigit semut atau nyamuk, Collen sapu herbal blend ni juga... Tak melekit dan mudah meresap...

Collen tak lah risau sangat kalau guna herbal blend ni sebab memang dari alam semulajadi, bebas dari bahan kima berbahaya dan bebas paraben..

Walaupun namanya herbal blend, tapi baunya takdelah bau kuat macam herba tu...Tak de lah bila guna herbal blend ni org cakap kita sapu minyak angin atau minyak herba pulaπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

You Might Also Like

0 ulasan

SUBSCRIBE

Like us on Facebook