PARUT KELOID HILANG HANYA DENGAN ESP

Jun 21, 2017

" Terbit perasaan cemburu bila melihat wanita lain mempunyai kulit yang bersih dan cantik... Bukan seperti diriku... Pemilihan pakaianku terbatas disebabkan oleh adanya keloid yang besar di lenganku!!! Aku malu!!.."

Nilah rintihan salah seorang dari teman Collen akan keadaan dirinya yang mempunyai parut keloid yang besar di bahagian lengannya... Keloid tu pula seakan - akan membesar  saban tahun.. Ianya sangat menganggu!!


Keloid biasanya berlaku akibat daripada proses penyembuhan luka yang tidak normal. Biasanya bila luka terbentuk,  sel-sel badan akan bertindakbalas untuk memperbaiki luka tersebut. Tapi bagi sesetengah orang  sel - sel yang bertindakbalas terhadap luka tersebut adalah tidak normal, dan ini menyebabkan terjadinya parut yang tidak normal atau lebih dikenali sebagai keloid.   Keloid ni akan sentiasa membesar disebabkan oleh penghasilan kolagen yang berterusan oleh tubuh badan kita.

Parut keloid ni akan terus kekal dan membesar jika tidak dirawat..


TAPI jangan risau!! Salah satu produk kesihatan Shaklee mampu membantu anda semua mengatasi masalah parut keloid ini adalah Esp...

ESP minuman kesihatan yang dihasilkan daripada produk soya yang berkualit tinggi dan tanpa pengubahsuaian genetik berlaku terbukti mampu membantu meringankan kekusutan  anda itu.. Ianya tinggi kandungan protein yang membantu dalam proses penyembuhan dengan lebih baik..


TESTIMONI 1

Parut keloid czer makin MENIPIS dan parut hitam muka cepat pudar..




TESTIMONI 2

Parut keloid pada lengan kiri selepas pembedahan 22 tahun dulu semakin PUDAR dan LEMBUT. Masalah kuku rapuh pun dah hilang..




TESTIMONI 3

Keloid czer MENGECUT dan PUDAR.



ATAU




Collen - 013.557 7849
ID : 1235757
Pengedar Shaklee Sabah
Agen Shaklee Kota Belud
COD sekitar pekan Kota Belud




Disclaimer : Produk - produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencgah dari sebarang penyakit



You Might Also Like

0 ulasan

SUBSCRIBE

Like us on Facebook