Fungsi utama Vivix

April 21, 2017

Vivix dalah salah satu produk keluaran Shaklee yang paling hebat kerana ianya terbukti melalui pelbagai kajian saintifik yang  mampu melambatkan proses penuaan pada tahap selular..

Bagi yang belum tahu bagaimana Vivix boleh membantu meningkatkan kesihatan kita, Collen nak kongsikan 4 mekanisma Vivix yang membantu mengatasi penuaan pada tahap sellular..



4 mekaniksma penuaan pada tahap sellular

1.  Melindungi dan membaiki selullar DNA
- setiap hari,setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan - serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu "typo" (kesilapan dari yang asal) yang akan menganggu fungsi sel dan panjang umur.

* Ramuan vivix melindungi dan memperbaiki sellular DNA.


2. Pengawalan genetik
- pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemorosotan) umur pada tahap sellular.

* Didalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.


3. Pengeluaran tenaga yang kian menurun oleh sel - sel.
- Mitochondria (penjana tenaga) didalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapam mitochondria menurun fungsi sel turut menurun.

* Ramuan vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga didalam sel.


4. Penimbunan protein AGE
- Penimbunan berlebihan protein AGE (advanced glycation end products)  boleh menyebabkan kerosakan tahap sellular yang akan menganggu keutuhan sel dan panjang umur.

* Ramuan vivix adalah 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) untuk melambatkan pembentukan protein AGE.


Segala macam penyakit yang ada pada diri kita, melibatkan gangguan pada DNA. Sebab tulah bila anda konsisten amalkan Vivix, tahap kesihatan anda akan bertambah lebih baik kerana ramuan pada Vivix membantu merawat dan membetulkannya sehinggalah ketahap sellular.


Daftar untuk menjadi ahli sekarang untuk mendapat pelbagai keistimewaan dan harga yang lebih murah. Hubungi Collen di nombor 0135577849

ATAU

Boleh buat belian terus menggunakan kad kredit /debit anda DISINI


Collen 0135577849
ID : 1235757
Pengedar Shaklee Sabah
Agen Shaklee Kota Belud
COD  sekitar pekan Kota Belud - Kota Marudu

You Might Also Like

0 ulasan

SUBSCRIBE

Like us on Facebook