Kolagen untuk kecantikan

April 30, 2017

Seiring dengan peningkatan usia kita saban tahun, kemampuan badan untuk menghasilkan kolagen juga makin berkurangan yang akan menyebabkan lebih banyak kedutan, garis halus disamping kulit menjadi semakin kendur kerana hilangnya elastisiti kulit.

Namun kemerosotan kolagen dalam badan bukan sahaja disebabkan oleh faktor usia semata - mata, ianya juga boleh disebabkan oleh beberapa faktor yang mempercepatkan  kerosakan kolagen  itu sendiri seperti merokok, pancaran matahari, radikal bebas di udara, air dan nutrisi serta banyak lagi..

Kolagen membantu kita agar nampak lebih mudah secara keseluruhannya.. Antara manfaat yang kita perolehi dari segi kecantikan  apabila mengambil kolagen adalah...

Rambut cantik dan sihat
- Rambut terdiri daripada sebatian protein dan kolagen pula adalah protein. Kolagen membantu menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula rambut.

Kuku lebih kuat
- pengambilan kolagen akan menjadikan kuku lebih kuat, bintik - bintik putih pada kuku akan hilang dan membantu mengekalkan warna yang sihat pada pangkal kuku.

Kulit lebih anjal
- kolagen akan membuatkan kulit sentiasa lembab dan elastisiti kulit juga bertambah baik, secara tak langsung tanda - tanda penuaan dapat dikurangkan.
- kulit juga akan sembuh dengan cepat dari kecederaan, dan ini akan membantu mengurangkan dari terjadinya parut.

Shaklee Collagen Powder adalah sejenis protein yang berkualiti tinggi dengan berat molekular sekitar 1,000 Dalton yang amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan. Kebanyakan kolagen yang ada dipasaran mempunyai berat molekular yang lebih tinggi yang menyebabkan tubuh sukar untuk menyerap kolagen tersebut.



Disamping itu Shaklee Collagen Powder mengandungi 4,000 mg Kolagen RSS (Sisik Ikan Merah) proprietari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari Sisik Ikan Merah. Ianya juga mengandungi 7 ramuan utama termasuk ekstrak biji Camelia japonica, kolagen ikan, ekstrak kekerang, Lactobacillus acidophilus, Vitamin C dan Vitamin B yang digabungkan bersama untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan dari dalam ke luar.


Dapatkan kolagen Shaklee anda sekarang dengan belian menggunakan kad kredit / debit DISINI

Atau 

Jom daftar sebagai ahli Shaklee sekarang untuk mendapatkan penjimatan dan pelbagai faedah lainnya. Boleh hubungi Collen di talian 0135577849


** konsultasi percuma untuk customer Collen sahaja 😊



Collen 0135577849
ID : 1235757
Pengedar Shaklee Sabah
Agen Shaklee Kota Belud
COD sekitar pekan Kota Belud - Kota Marudu.

You Might Also Like

0 ulasan

SUBSCRIBE

Like us on Facebook