OSTEMATRIX

Kalsium bantu atasi sakit gigi, kaki kejang, lenguh serta sakit badan..

April 25, 2018



 Korang perasan tak bila pregnant ibu hamil akan sering mengadu sakit dan lenguh - lenguh badan... Kalau tak pun sakit gigi.. Dan antara yang paling kerap terjadi ialah kejang pada bahagian kaki..

Sesungguhnya para suami jangan pandang remeh aduan si isteri kerana mereka yang mengalaminya dan menderita kesakitan tu.. Sebagai suami yang prihatin, boleh cuba bantu para isteri mengurangkan kesakitan tersebut..

Sis Collen faham ada dikalangan suami yang memang nak bantu tapi tak tau nak bantu macam mana... Ibu mengandung ni memang sensitif, kalau bantuan yang diberikan tu tak menepati citarasa mereka teruk akibatnya ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜Œ

Oleh itu penting bagi suami tahu serba sedikit akan faktor penyebab masalah yang dialami oleh isteri mereka..

Sakit gigi, kaki kejang, sakit serta lenguh - lenguh badan itu semua adalah disebabkan  ibu hamil kekurangan kalsium dalam badan (salah satu faktor penyebab).  Sesungguhnya kalsium ni memainkan peranan yang sangat penting dalam tubuh..

Janin yang semakin membesar memerlukan kalsium untuk tumbubesaran dan juga pembentukan tulang serta gigi yang kuat. Sumber kalsium janin adalah dari ibunya yang akan disalurkan kepadanya melalui plasenta.

Bila ibu tidak mengambil kalsium yang mencukupi maka kalsium akan mula diambil dari tulang padat ibu... Ini menyebabkan ibu mengalami tanda dan gejala kekurangan kalsium seperti gigi dan tulang rapuh, kejang kaki, sakit serta lenguh - lenguh badan

Adakah kalsium sahaja sudah memadai???


Mesti ada yang hairan bila melihat sang isteri tiap - tiap hari minum susu, kadang pagi  minum susu lepas tu sebelum tidur lagi sekali minum susu tapi still mengadu sakit yang sama.. Sebenarnya minum susu yang mengandungi kalsium sahaja tidak mencukupi.. Ianya perlu disertakan dengan mineral lainnya seperti Magnesium , Vitamin D dan zinc..


Sang suami tak perlu risau kerana masalah tersebut boleh saja diatasi dengan mengamalkan Ostematrix.. Sebiji tablet Ostematrix ni dah lengkap dengan semua mineral yang diperlukan  untuk mengatasi masalah tersebut..

Ni adalah beberapa testimoni yang telah mengambil Ostematrix disepanjang kehamilan mereka..



Sangat berbaloi untuk dimiliki   dan diberikan kepada isteri tersayang... Pasti mereka juga gembira dengan perubahan positif  setelah memgamalkannya..


Jom dapatkan Ostematrix anda sekarang !!!




Anda juga boleh wasap Sis Collen untuk tempahan ataupun info lanjut...






You Might Also Like

0 ulasan

SUBSCRIBE

Like us on Facebook