DARAH TINGGI

Suplimen bantu atasi penyakit darah tinggi semasa mengandung

April 26, 2018



Disahkan menghidap darah tinggi semasa mengandung mesti ramai yang tak nakkan.. Orang kata once dah start makan ubat darah tinggi dah tak boleh tinggal dah ubat tu..

Actually boleh je sebenarnya kalau penyakit tu dapat semasa mengandung.. Biasanya penyakit tu akan hilang dengan sendirinya selepas melahirkan anak.. Tapi risiko untuk menghidap pada kandungan yang seterusnya dan terus lekat sampai bila-bila adalah sangat tinggi.


Oleh itu perlu kenalpasti faktor yang menyebabkan penyakit tersebut dan cara untuk mengatasinya..

Semua orang tahu yang senaman, jaga makan iaitu makan secara sihat dan elakkan stress melampau boleh membantu menghindari dari penyakit tu.. Tapi ramai juga yang tak tahu bahawa mengambil suplimen kesihatan secara konsisten juga mampu mengurangkan risiko mendapat penyakit darah tinggi..

Suplimen selamat untuk ibu dan kandungan


Omega Guard

Ianya adalah minyak ikan hasil dari gabungan 4 jenis ikan.Kandungan DHA dan EPA yang terkandung di dalamnya mampu mencegah penyakit salur darah dan stroke dengan menentang berlakunya thrombosis iaitu penyumbatan pada salur darah. Ianya juga membantu merendahkan paras kolesterol, melicinkan salur darah dan mengekalkan tekanan darah pada paras normal.


Garlic

Ianya adalah antibodi semulajadi yang diperlukan untuk mengawal jangkitan kuman.. Ianya juga membantu mengurangkan paras kolesterol LDL, mengawal kelikatan darah, mengurangkan trigliserid dalam darah, mengurangkan bekuan darah dan menghalang daripada penyakit koronari. Pengambilannya secara konsisten dapat menurunkan bacaan tekanan darah sebanyak 8 point.



Mereka berjaya atasinya



Customer pregnant 5 bulan dah tak tahan nak ulang alik ke klinik.. Setelah 2 minggu mengamalkan Omega Guard, tekanan darah turun dan terkawal..


Menghidap darah tinggi sejak berusia 17 tahun.. Lepas konsisten mengamalkan Omega Guard, darah tinggi dah terkawal.. 


 Sebab amalkan Omega Guard dan Garlic Complex bacaan tekanan darah tinggi turun dari 200 ke 155..


Jom dapatkan suplimen anda sekarang!

Omega Guard (90 biji) ~ Rm144.43
Garlic Complex (60 bini) ~ Rm59.63



Anda juga boleh hubungi Sis Collen melalui wasap untuk tempahan ataupun info lanjut




You Might Also Like

0 ulasan

SUBSCRIBE

Like us on Facebook