KEHAMILAN

Suplimen Bantu Kawa Penyakit l Kencing Manis Semasa Hamil

April 24, 2018

Biasa dengar kan penyakit Kencing Manis ni boleh diwarisi... Maknanya jika ibu atau bapa atau ahli keluarga terdekat yang lain mempunyai sejarah penyakit Kencing Manis, ini bererti anda juga berisiko untuk mewarisi penyakit tersebut..

Tapi pada zaman sekarang dengan gaya hidup yang tidak sihat berserta dengan pengambilan makanan yang tinggi kandungan gula, sesiapa saja boleh mendapat penyakit ini..

Tapi menghidap kencing manis semasa mengandung jika tidak dikawal memberi impak yang sangat besar untuk ibu dan bayi dalam kandungan kerana ianya boleh mengancam nyawa mereka berdua..

Cara yang terbaik untuk menangani masalah ini ialah dengan mengawal paras gula dalam darah sebaik mungkin... Memang bukan senang untuk melakukannya, tapi untuk keselamatan ibu dan bayi dalam kandungan kenalah berusaha sebaik mungkin..

Set Kehamilan Shaklee Bantu Atasi Kencing  Manis Semasa Mengandung

Minum ESP untuk kawal paras gula dalam darah..





Dengan pengambilan suplimen yang bersesuaian  contohnya Set Kehamilan Shaklee ni terbukti mampu membantu masalah ni.. Ianya memang suplimen terbaik juga selamat untuk ibu dan bayi dalam kandungan.

Dapatkan Set Kehamilan Shaklee sekarang!!!






Anda juga boleh menghubungi Sis Collen melalui aplikasi wasap untuk tempahan / info lanjut


www.wasap.my/60135577849






You Might Also Like

0 ulasan

SUBSCRIBE

Like us on Facebook