Kelebihan menjadi ahli Shaklee

April 06, 2017



Ketahui beberapa kelebihan jika anda mendaftar menjadi member Shaklee sekarang..

1.  Harga member
- bila dah sah berdaftar sebagai salah seorang member shaklee secara automatiknya anda akan menikmati harga member yang pastinya lebih murah dari harga pasaran untuk kesemua produk shaklee..

2.  Berpeluang menjana pendapatan sampingan
- yang menariknya bila dah jadi member Shaklee ni, anda semua berpeluang untuk menjana pendapatan anda sendiri.. Kadar keuntungan anda yang tentukan.. Kadar pendapatan bermula dari 2 angka hinggalah boleh mencecah 5angka sebulan 😍😍 tapi dengan syarat, kena rajin lah..

3. Promosi
- lagi yang bestnya, anda juga layak untuk mendapat harga yang lebih murah dan jimat dari harga asal jika adanya promosi untuk bulan tersebut

4. Barang edisi terhad
- anda juga berpeluang mengumpul barang² yang ditawarkan oleh  Shaklee pada masa² tertentu melalui pembelian PWP.. Mesti seronok dapat memiliki barangan yang bukan semua orang boleh dapat kannnn..

5.  Informasi terkini
- bila dah jadi ahli tu semua info, aktiviti dan promosi yang ditawarkan oleh Shaklee akan sampai kepada anda dengan jelas, tepat dan terkini..

Berminat untuk mendaftar dan menjadi sebahagian dari keluarga Shaklee??

Hubungi :
Collen 0135577849
ID :  1235757
Agen Shaklee Sabah
Pengedar Shaklee Kota Belud
COD sekitar pekan Kota Belud dan Kota Marudu

You Might Also Like

3 ulasan

  1. Yang paling best tu dapat harga murah kan. Terus boleh merasa lagi banyak vitamin. Jauh jgk beza harga ahli dengan harga retail.

    Untung sangat2 jadi ahli 🖒

    BalasPadam
  2. Yang paling best tu dapat harga murah kan. Terus boleh merasa lagi banyak vitamin. Jauh jgk beza harga ahli dengan harga retail.

    Untung sangat2 jadi ahli 🖒

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu memang jauh sangat beza harga dia... Kalau mau cari sideincome lagi la best..

      Padam

SUBSCRIBE

Like us on Facebook